یونیت دندانپزشکی

یکی از تجهیزاتی است که جزء ابزار اصلی دندانپزشک در درمان بیماران دهان و دندان میباشد بنابراین انتخاب یک یونیت دندانپزشکی استاندارد و با کیفیت سبب آرامش پزشک و رضایت بیمار و افزایش کیفیت درمان می گردد . یونیت دندانپزشکی ابزار های لازم را در اختیار پزشک قرار می دهد و به طور کلی از 4 قسمت صندلی ، جعبه باکس ، چراغ روشن و کراشوار (لیوان پرکن- دستشویی و ساکشن) تشکیل شده است .

اتوکلاو کارکرده

اتوکلاو برای استریل لوازم دندانپزشکی به کار می رود که برمبنای فشار و دما عملیات استریل را انجام می دهد . در دستگاه از بخار اشباع شده برای افزایش دما جهت استریلیزاسیون وسایل و ابزار دندانپزشکی استفاده می شود . بخار تولید شده در دستگاه اتوکلاو قابلیت این را دارد که عوامل بیماری را از بین ببرد . اتوکلاو کارکردهتمامی قابلیت های یک اتوکلاو را دارا می باشد.

اتوکلاو دست دوم

 در دندانپزشکی ابزار در تماس مستقیم با خون و نقاط بدن می باشند ، بنابراین لازم است که تجهیزات دندانپزشکی برای از بین رفتن عوامل بیماری زا استریل شوند . بخار تولید شده توسط اتوکلاو توانایی از بین بردن همه این عوامل را دارد. با اتوکلاو دست دومو قرار دادن تجهیزات در محفظه اتوکلاو می توانیم اطمینان حاصل کنیم که آنها عاری از هر گونه آلودگی هستند .


تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس اتوکلاو ,دندانپزشکی ,تجهیزات ,عوامل ,استریل ,بخار ,تجهیزات دندانپزشکی ,عوامل بیماری ,بخار تولید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش غذا koriscpqhr4 Blog گاوصندوق آسانسوری موفقیت فردی راهنما و مقالات خرید و فروش لوازم نو و دست دوم رازهای موفقیت زندگی ای وای بر من