11 مورد درباره فرهنگ مالزی که باید با آنها آشنا باشید

 

آیا قصد سفر به مالزی را دارید؟

به یاد داشته باشید که میلو بنوشید، با برجهای دوقلو سلفی بگیرید

همه علاقه مند به نوشیدن میلو هستند


کودکان و بزرگسالان، مهاجران و مردم محلی، میمون ها و انسان ها همگی به میلو علاقه دارند. این نوشیدنی که ترکیبی از شکلات و مالت است با فرهنگ مردم مالزیایی ادغام شده است به طوریکه اکثر غذاخوری ها و کافی شاپ های محلی آن را سرو می کنند، اما ممکن است شکلات نداشته باشند. ("شما هات چاکلت می خواهید؟" منظورتان هات میلو است؟ ") این ماده در فرم های مختلفی عرضه می شود - یخ زده، ژله ای، کیک، کوکتل و غیره. از آن لذت ببرید.
آب و هوایی که از نظر مهاجران "طوفانی"است، توسط ساکنان محلی فقط "بارانی" شناخته می شود. هنگامی که باران شروع می شود، به نظر می رسد که یک هزار گلوله بر سقف خانه شما اصابت می کند. باد به شدت می وزد، رعد و برق می زند و نور آن آسمان را روشن می کند. در تمام این مدت، مردم محلی مثل همیشه و با آرامش به زندگی خود ادامه می دهند و فقط در داخل مراکز پناه می گیرند.
اکثر مردم انگلیسی صحبت می کنند
شما از یک کشور که بیش از 100 سال مستعمره انگلیس بوده است و از سال 1957 بخشی از کشورهای مشترک المنافع بوده است، چه انتظاری دارید؟ این افراد احتمالا انگلیسی را از شما بهتر صحبت می کنند.

این کشور برترین ها است


در مالزی، همه به دنبال برترین ها هستند از جمله: بلندترین، بزرگترین، مرتفع ترین و طولانی ترین. از بلندترین برجهای دوقلو و سومین مجسمه خواب بودا در جهان گرفته تا طولانی ترین پل و مرتفع ترین کوه در آسیای جنوب شرقی در این کشور قرار دارد که باعث شده است فرهنگ علاقه مندی به برترین ها در بین مردم ایجاد شود. مهم نیست که اینترنت در اینجا آهسته تر از هند است – فقط این مهم است که مالزی دارای هفتمین برج بلند مخابراتی در جهان است.


توالت سنتی هنوز در این کشور وجود دارد


توالتهای سنتی، حتی در مراکز هنوز در دسترس هستند. بعضی از مکان ها، مانند مزرعه میوه های گرمسیری، فقط از توالت های سنتی استفاده می کنند.
غذا متنوع است
اگر مالزی به خاطر تنوع فرهنگی خود مشهور است، این غذاها هستند که این ادعا را اثبات می کنند. از غذاهای Nyonya (ترکیبی از غذاهای چینی و مالایی که بر اساس فرهنگ Peranakan می باشد) تا غذای ماماک (ترکیبی از ذائقه هندی و مالایی)، مالزیایی ها می دانند که چگونه در هنگام جشن از موهیباه استفاده کنند.
شما هر چقدر که دوست دارید می توانید کنید
به معنای واقعی کلمه، شما تا زمانی که به رختخواب می روید، می توانید کنید. مراکز معمولا تا ساعت 10 شب باز هستند که در روزهای آخر هفته ساعات کاری آنها حتی بیشتر است. این غیر معمول نیست که مراکز در نیمه شب بسته شوند. این در مورد کافه ها نیز صادق است - چون مالزیایی ها قهوه خود ( میلو) را دوست ندارند، ساعت برای آنها اهمیتی ندارد.

صداقت در همه حالت 


مردم مالزی به طور کلی سالم، دوستانه و صادق هستند. این به این معنی است که ندگان مواد غذایی سعی نخواهند کرد که مبالغ بیشتری را از یک توریست دریافت کنند و اگر حتی 50 رینگیت (12 دلار) از جیب شما بیفتد، معمولا آن را به شما پس می دهند. گفته شده است که مردم مالزی خیلی رک هستند و نظرشان را سریعا و با صراحت به شما می گویند، حتی اگر فکرکنند شما احمق هستید.
آیا در زیر باران مالزی سرما خوردید؟ "در سفر بعدی خود از پوشش مناسب استفاده کنید.


در داخل خانه کفش نمی پوشند


اگر کفش های خود را در داخل خانه درنیاورید، تفاوت بین خانه و خیابان در چیست؟ استفاده از کفش در داخل خانه بی ادبی، توهین آمیز و یک حرکت کثیف به شمار می رود. این کار را انجام ندهید.
با دست راست خود غذا بخورید
در مالزی، معمولا غذا خوردن با دست بسیار رایج تر از استفاده از قاشق و چنگال است. Nasi lemak، roti canai، و میگوی سوخاری انتظار انگشتان شما را می کشند

 

 

زیما سفر پارس مجری  تور مالزی  با کیفیت مطلوب و مناسب.

کافیست با تماس با شماره تلفن 02174634 با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان  تور مالزی  بهرمند شوید.


تدریس خصوصی - بهار اندیشه مالزی ,مردم ,خانه ,استفاده ,میلو ,کشور ,مراکز ,داخل خانه ,مردم مالزی ,توانید ,طولانی ترین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم سکسی نصب قطعات لیفتراک اخبار فوتبال ملی و باشگاهی تو دلــم فقط یه بار مهمونی بود،تو اومدی onalcitie shop فروش لوازم تابلو سازي اندیشه 2×2=5 ارز دیجیتال - بیت کوین